Bijna 15 jaar heb ik als secretaresse, officemanager en facilitair medewerker gewerkt bij een groot en internationaal ingenieurs- en adviesbureau. Daar heb ik integraal voor meer dan 10 adviesgroepen gewerkt en dat maakt dat ik van veel expertises een beetje weet en hoe ze samenwerken. Een paar voorbeelden van die expertises zijn civiele techniek, architectuur en bouw, riolering, milieu, ruimtelijke ontwikkeling en verkeer.
Bij dit adviesbureau heb ik de gebruikelijke tools ontwikkeld die bij de genoemde functies horen. Ik voel me prima thuis in de rol van commerciële, proactieve en flexibele duizendpoot. Met ervaring, kennis en houding ontzorg ik graag in hectische tijden. Ik ben een enthousiaste en betrokken teamplayer met hart voor het vak. Klant centraal, kwaliteit, samenwerken en oog voor kosten en resultaat zijn voor mij gesneden koek. Ik ben gewend om projectmatig te werken volgens een kwaliteitsmanagementsysteem zoals ISO 9001. Graag denk ik kritische mee, gericht op een hoger niveau van zowel resultaat als workflow.
Met een gereedschapskist vol tools en kennis ben ik in januari 2017 als managementassistent begonnen bij CCAK. De ervaring komt goed van pas en daarnaast krijg ik de ruimte om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en mijn creatieve geest meer te benutten. Ik ben nu bijvoorbeeld ook verantwoordelijk voor social media, schrijf teksten voor brochures en website, geef vorm aan huisstijl en ben MT-lid.
Expertise: creatief met woord en beeld, organiseren, faciliteren en social media.